May 25, 2018

Miss Sniff, The Cat

My cousin Mary Reaban asked about my childhood calico cat, Miss Sniff.   The cat came from the Reaban dairy farm, Southwest of Saint Louis.  My Father swore that every time she had kittens, we'd move.  Cousin Mary told me about a late 40's children's book and  asked if this might be where the name came from.  I don't know for sure, but I do remember the book.
At some point in the last 45 years, my Mother had given me Miss Sniff's tags. 

So I am sitting here thinking some things have come full circle as I've just adopted another calico cat.  I briefly thought about changing her name, but at 12 years old, Sophie is used to her own name.

She is training me to wake up at 5:30 AM and feed her by 6AM . . . very hard on an old confirmed night owl like myself.

14 comments:

  1. Sophie is adorable. Maybe I start blogging again too!

    ReplyDelete
  2. Your creation is very Beautiful! I am jealous you get to hang Seaside. Have a blast for me!!!!

    ReplyDelete
  3. Larisa7:17 AM

    Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    ReplyDelete